Thursday 23 November 2017

Forex Ema Cross Strategi


200 EMA og 15 EMA crossover lønnsom handelsstrategi Double EMA (Eksponentiell Moving Average) crossover-strategi er enkelt og lønnsomt. Denne crossover-strategien er basert på 200 og 15 EMA. 200 EMA er et meget viktig teknisk verktøy for å identifisere markedsutvikling. Så du kan få signaler i henhold til trenden. Siden dette er en trendy strategi, er suksessraten for denne strategien utmerket. Hvis du får en solid trend i h4 eller daglig tidsramme, kan du bare få 500-1000 pips fra en handel. Hvordan få kjøpsignal Først må du vente på crossover i opp retning. Når 15 EMA krysser 200 EMA fra under til øvre, må du se etter kjøpspost. Etter crossover hvis prisen beveger seg raskt, må du vente på noen retracement. Når prisen tar lite retrace og berør 15 EMA som under bildet, vil du få kjøpesignal. Slik får du salgssignal For salgssignal må du vente på crossover i nedretning. Når 15 EMA krysser 200 EMA fra øvre til under i nedoverretningen, må du se etter salgspost. Etter crossover kan du ta vare på salg. Men det er bedre å vente på lille retracement og når prisen berører 15 EMA som under bildet, vil du få salgssignal. Tidsramme: H1, H4, Daglig. Du kan bruke på kortere tidsramme for scalping Valutapar: Alle par. Ta fortjeneste og Stopp tap: For scalping tar fortjeneste 30-40 pips. Hvis du kan bruke på h4 og daglig, kan du sette 100-200 pips ta fortjeneste. Du bør lukke halv stilling når du får 100 pips, så du må flytte stoppet ved inngangspunktet. Så kan du vente på flere pips. Hvis du kan få en solid trend, kan du få 800-1000 pips i krysspar som i bildet ovenfor. Du bør gi stopp for tap under eller over nylig støtte eller motstand. Du kan sette stopp tap under 200 EMA for kjøp oppføring. På samme måte kan du angi stoppfall over 200 EMA for salgspost. Risikoadvarsel: Denne EMA crossover-strategien passer for et trendy marked. Så du bør ikke bruke denne strategien på varierende markedsområde. Du må holde tålmodighet for mer profitt fra denne trendy handelsstrategien. Du må følge økonomistyringsteori for å følge denne EMA crossover-strategien. Dette er enkel strategi, men du må øve på demo-kontoen din før du bruker dette på din livekonto. Send inn dine kommentarer: Enkel 5 8 glidende gjennomsnittlig crossover Ble medlem Aug 2006 Status: Medlem 436 Innlegg Jeg er enig, enkelhet er noen ganger den beste løsningen. Mange mennesker fortsetter å handle med mindre tidsrammer og fortsetter å bli brent. Lengre tidsrammer er de beste. Ikke rart at de fleste profesjonelle handelsfolk bruker bare daglige diagrammer. Jeg vet at UBS-forhandlere gjør det for eksempel. Jeg jobber hos UBS (ikke som handelsmann og ikke i Forex) og noen ganger snakker jeg over telefonen med topp forex-personer på firmaet i Zürich. De jobber bare med daglige diagrammer, støtte - og motstandsnivåer og noen få flere indikatorer. Ingenting fancy, enkle enkle ting. De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Morsomt hvordan de fleste nye tråder her lovende for det beste systemet, varer i noen måneder til de alle begynner å innse at hei, i det lange løp, vil det ikke fungere. Hvorfor. Årsak til de ulike tider. Forhåpentligvis kommer alle til å forstå det og slutter å håpe på den hellige gral. Selv handelsnyheter har sine quotreringskvoter: det er når en nyhet ikke beveger valutaen i forventet retning. Hvor mange ganger det har skjedd, og folk blir alle galne, sier ting som kvote, det går ned fordi du ser, nyheten var bra, men ikke så god som det var forventet, og i tillegg til John Doe sa at dette og dette derfor jeg tror at folk håpet på. blah blah blahquot Det er alle BS, alle rene BS. Systemer kommer og går (se på Vegas), og folk ser fortsatt etter det nest beste. Når skal de lære. Hold det enkelt, og du kan ha en sjanse til det, men du vil aldri, bli uhøflig rik på den, spesielt når du starter med liten hovedstad. Jeg kan høres slem og negativ, men vi vet alle at det er sannheten, ellers ville vi ikke være her på jakt etter nye magiske systemer hele tiden. Hvis du, etter å ha forstått det, fortsatt vil spille med det, så nyt turen og ha det gøy. Først når du fjerner alt det økonomiske presset, kan du virkelig ha det gøy og se diagrammer på en annen måte. Lunsj. Lunsj er for wimps Jeg er enig, enkelhet er noen ganger den beste løsningen. Mange mennesker fortsetter å handle med mindre tidsrammer og fortsetter å bli brent. Lengre tidsrammer er de beste. Ikke rart at de fleste profesjonelle handelsfolk bruker bare daglige diagrammer. Jeg vet at UBS-forhandlere gjør det for eksempel. Jeg jobber hos UBS (ikke som handelsmann og ikke i Forex) og noen ganger snakker jeg over telefonen med topp forex-personer på firmaet i Zürich. De jobber bare med daglige diagrammer, støtte - og motstandsnivåer og noen få flere indikatorer. Ingenting fancy, enkle enkle ting. De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Morsomt hvordan de fleste nye tråder her lovende for det beste systemet, varer i noen måneder til de alle begynner å innse at hei, i det lange løp, vil det ikke fungere. Hvorfor. Årsak til de ulike tider. Forhåpentligvis kommer alle til å forstå det og slutter å håpe på den hellige gral. Selv handelsnyheter har sine quotreringskvoter: det er når en nyhet ikke beveger valutaen i forventet retning. Hvor mange ganger det har skjedd, og folk blir alle galne, sier ting som kvote, det går ned fordi du ser, nyheten var bra, men ikke så god som det var forventet, og i tillegg til John Doe sa at dette og dette derfor jeg tror at folk håpet på. blah blah blahquot Det er alle BS, alle rene BS. Systemer kommer og går (se på Vegas), og folk ser fortsatt etter det nest beste. Når skal de lære. Hold det enkelt, og du kan ha en sjanse til det, men du vil aldri, bli uhøflig rik på den, spesielt når du starter med liten hovedstad. Jeg kan høres slem og negativ, men vi vet alle at det er sannheten, ellers ville vi ikke være her på jakt etter nye magiske systemer hele tiden. Hvis du, etter å ha forstått det, fortsatt vil spille med det, så nyt turen og ha det gøy. Først når du fjerner alt det økonomiske presset, kan du virkelig ha det gøy og se diagrammer på en annen måte. din negativitet suger. beklager å høre deg tapt i spillet av forex. kanskje noe annet ville være bedre for deg Det ser ut til at du er en god leser. Jeg har faktisk en god handel, og jeg har nytt det enda mer siden du tok den kvotalistiske tilnærmingen og forlot quotholy-grensen som eksisterte. Du vil kanskje lese ting et par ganger mer før du begynner å svare, bare et forslag. Lunsj. Lunsj er for Wimps Vel MrFuture, for det er verdt det, har jeg en tendens til å være enig med deg når det gjelder den forenklede utsikten over handel. I alle mine år med intimitet med markedene, og de mange systemene, og kursene, metodene, komplekset eller hva som helst. Jeg ser alltid ut til å gå tilbake til den andre metoden jeg noensinne har brukt (en MA og stokker) som for øvrig har vært den mest vellykkede overordnede for meg. Likevel er det. Jeg pleier å bruke den for å bekrefte andre metoder. Men dette vil ikke stoppe meg fra å prowling disse fora fordi jeg virkelig liker å sjekke ut andre folks innsats og det er noen gode her. Så i et nøtteskall, ja, jeg er enig med deg og jeg er i den enkle leiren. Men fordi jeg leser disse og andre systemer, gjør det meg ikke en taper. Godt innlegg Dave Jeg vil aldri, noensinne foreslå at hvem leser FF er en taper. Til å begynne med er jeg en leser, minst en gang i uken, og liker å lese om andre folks tilnærminger. Det eneste jeg ikke liker er å se over en over den samme gamle historien om at folk blir begeistret for neste hellige gral og så ser det samme mønsteret alle tider hvor tråden begynner å miste innlegg som folk innser at på ulike tidspunkter, systemet fungerer ikke bra. Jeg har vært der, gjort det. Alt jeg foreslår er å holde det enkelt og forandre attitiden: Hvis du håper et system vil gjøre deg rik, vil du bare bli stresset og tape penger. Hvis du skjønner, kan et system bare hjelpe deg og gi deg ekstra penger. Avhengig av hvor mye din startbalanse er, vil du være god til det og ha det gøy. Virkeligheten er at 90 av mennesker her håper å bli rik raskt og derfor hater å lese innlegg som min og få alt defensiv, og jeg vet at årsaken ikke for lenge siden var jeg akkurat i samme sko. Etter hvert som tiden går, vil de innse at jeg ikke var så feil i det hele tatt. Lunsj. Lunsj er for wimps De 58 emas fungerer veldig bra når det trender, mindre når det varierer. Men hvilken indikator fungerer bra på ulike markeder uansett, riktig. Hvis markedene alltid var trending, ville vi alle være skitten rike nå. Problemet med handel, uansett hva (lager, råvarer, forex etc.) er når markedet varierer, periode. Det var da mest fortjeneste oppnådd mens det var trending, brent og du begynner igjen. Ja, jeg er helt enig med dette. Derfor er det ingen hellig gralstrategi, og det vil aldri bli. Med denne typen strategi og enhver strategi egentlig, er å holde tapene små og la fortjenesten løpe, så vi har en konsistent langsiktig kanten. Jeg forstår hva du mener om korte tidsrammer. Jeg handlet disse i begynnelsen, men det var veldig arbeidskrevende og jeg gjorde mye mer handler enn jeg gjør nå, noe som betydde mye mer sprer seg til megleren, noe som betyr at jeg måtte ha et mye større vinnforhold bare for å bryte med. Folk tjener penger på denne typen handel, men det passer bare ikke meg. Jeg må også være enig i at fx ikke er en rask, rask ordning, men denne typen tilnærming er potensielt farlig etter min mening. Men med streng disiplin og risikostyring og en god strategi, er det mulig å gjøre over gjennomsnittet avkastning på pengene, ikke uten noen grad av risiko skjønt. Jeg er mer konservativ enn mange forhandlere, jeg handler med svært lav innflytelse, jeg tar sikte på 2-3 per måned. Hvis jeg kommer til 4, slutter jeg å handle for måneden, for ikke å risikere å miste den. Ble medlem Sep 2006 Status: Medlem 995 Innlegg For øyeblikket venter jeg på et signal på GBPUSD, det kan komme i dag, det kan komme om noen dager, jeg vil vente. Siste handel på dette paret var krysset den 24. august. Oppføring var 2.0040. Det ble veldig nært til stoppet mitt, som var under støtte på tiden, da ble prisen endret til fordel for min posisjon og slått 2.0191, og mitt etterfølgende stopp ble aktivert på 2.0141 for 101 pips. Tålmodighet og disiplin, jeg kommer dit Registrert Sep 2006 Status: Medlem 944 Innlegg PeterM, god tråd. Takk for at du deler din erfaring. Jeg er for tiden lang GBPUSD med noen få pips låst inn og vil følge ditt daglige signal og hoppe på kort også, hvis det materialiseres og R: R ser OK ut. Takk igjen og god handel til deg. Ble medlem Aug 2007 Status: Medlem 2 Innlegg Hei jeg er en nybegynner, men jeg har fulgt kryss over metoden, og det har vært en av de mest enkle og mest effektive spørsmålene jeg har. 1) hvordan skulle du definere et varierende marked 2) å være en laggard MA legger du bestillingen på markedet når EMAs krysser hverandre takk gutter Ble medlem Sep 2006 Status: Medlem 781 Innlegg tx for indikatorene banzai og ja PeterM, til tross for hva andre kan si. MA-kryss er en av de enkleste og mest effektive metodene jeg kom over. wrt. varierende markeder, forblir jeg ussalt ut av trøbbel med MTF og trading på daillies eller 4 timer. Ble med i okt 2006 Status: Medlem 24 Innlegg Det tok meg en stund, men nå er jeg en enkelhetskvinne. For de som finner 2 bevegelige gjennomsnitt, devilishly komplisert hvorfor ikke prøv min metode for å bruke bare 1 Jeg bruker nå bare 10ema (5 eller 8 er like bra). Når det skjærer gjennom pris har du et signal. Hvis ema-linjen er flatt, venter jeg på litt skråning, men annet enn det er bare øyeboll og litt lysemønstre. Det er også mindre frustrerende enn å flytte gjennomsnittlige kryss som det er mange muligheter til å komme inn, så jeg bryr meg ikke om jeg savner en. Med et veldig stramt stoppeluft fungerer det veldig bra. Jeg har brukt den fra 1 minutt til 1 time med god avkastning. Lykke til for alle Med tanke på et trekk til MemphisThe 3 Step EMA Strategi for Forex Trends EMArsquos er vektede gjennomsnitt brukt i trending markeder. Finn trenden med en 200-års EMA. Tidsposter ved hjelp av en serie EMArsquos benytter mindre perioder. Når det gjelder trending markeder. handelsmenn har mange alternativer i forhold til strategi. I dag vil vi gjennomgå EMArsquos og hvordan de kan brukes til å skape en komplett strategi for Forex-trender. Letrsquos kommer i gang Todayrsquos strategi vil dreie seg om bruk av en serie EMArsquos (eksponentiell flytende gjennomsnitt). Disse gjennomsnittene fungerer på samme måte som en tradisjonell SMA (Simple Moving Average) ved å vise et gjennomsnitt av prisen for en valgt periode på grafen. EMA-beregningen inkorporerer imidlertid en vekt for å legge større vekt på siste pris. Denne vekten er plassert for å fjerne noen av lagene som er funnet med en tradisjonell SMA. Dette gjør EMA til en perfekt kandidat for trendhandel. Nå som du er kjent med EMArsquos letrsquos ser på deres bruk i en trend trading plan. Før vi går inn i en trendbasert posisjon, må vi vite nøyaktig hvilken vei den trenden går på. Nedenfor har vi GBPCAD på et 4-timers diagram. Vi kan se at paret gjør nye høyder samtidig som vi etablerer høyere nedturer. som gjør GBPCAD til en sterk kandidat for en opptrinn. Denne analysen kan bekreftes ved bruk av en 200 EMA. Tradisjonelt er handelsmenn bullish når prisen ligger over 200 EMA og bearish hvis prisen ligger under gjennomsnittet. Gitt informasjonen ovenfor. handelsmenn bør se for å kjøpe GBPCAD. Lær Forex ndash GBPCAD 4Hour Trend amp 200EMA (Kart laget av Walker England) Timing Market Entries Når markedsretningen er identifisert, kan vi bruke en serie EMArsquos til å komme inn på markedet. Nedenfor ser vi at en 12 og 26 periode EMA har blitt lagt til grafen. Siden vi bare ønsker å kjøpe i en uptrend, er det viktig å identifisere områder der momentum vender tilbake i retning av trenden. EMArsquos kan hjelpe oss med å dechifrere dette ved å identifisere et område der kortere perioder med glidende gjennomsnitt krysser over lengre periode EMA. På dette punktet kan radere se på å kjøpe markedet. Nedenfor finner du flere eksempler på kjøpsposter med EMArsquos på GBPCAD. Husk at denne prosessen kan gjenopprettes for en downtrend ved å selge i tilfelle at 12-tiden EMA krysser under 26. Lær Forex ndash GBPCAD 4Hour Entries (diagram opprettet av Walker England) Nå som en handel er blitt åpnet, trenger handelsmenn å identifisere når det er på tide å gå ut av markedet. Dette er det tredje og siste skrittet i å utvikle en vellykket strategi. Traders kan velge en rekke stoplimit - og risikobeløbskombinasjoner her for å dekke deres handelsbehov. Men hvis du allerede bruker en serie EMArsquos, kan de bli innlemmet i markedsutgangen. Hvis vi kjøper på en retur til bullish styrke, bør handelsfolk stenge posisjoner når momentum avtar. Dette kan bli funnet i en uptrend når prisen beveger seg tilbake og berører 12-tiden EMA. Stopp bør også plasseres når handel med trenden. En enkel metode er å sette stopp under en sving høy eller lav på grafen. På denne måten i tilfelle at trenden blir, kan noen stillinger bli avsluttet for et tap så raskt som mulig. Grafikken under viser et eksempel på begge scenarier. Lær Forex ndash GBPCAD EMA Exits --- Skrevet av Walker England, Trading Instructor For å kontakte Walker, email WEnglandDailyFX. Følg meg på Twitter på WEnglandFX. Å motta Walkersrsquo-analyse direkte via e-post, vennligst registrer deg her Interessert i å lære mer om Forex trading og strategiutvikling Registrering for en rekke gratis ldquo Advanced Tradingrdquo guider. for å hjelpe deg med å få fart på en rekke handelsemner. Registrer deg her for å fortsette din Forex læring nå DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene.

No comments:

Post a Comment