Wednesday 1 November 2017

Forex Vinnere Og Tapere


La deg vinnerne løpe og kutte taperne dine. Jeg starter denne tråden for å samle informasjon om denne alderen. Gamle ordtak, forutsatt at vinnerne dine løper og kutter dine losers offquot. For de av oss som er quottrend tradersquot, kan dette være en veldig frustrerende mantra å ta til hjerte. Men jeg tror jeg har funnet en måte å implementere dette på en veldig ekte måte. Id setter stor pris på innspill fra dere alle. Min teori er dette: Med mindre du er en bransjehandler, uansett hvilket system du bruker, bruker det sannsynligvis en form for trend-ettermekanisme. Flytte gjennomsnitt, MACD, selv noen oscillatorer diplay trend informasjon. Og vi bruker den informasjonen (med tanke på trenden) for å plassere handler som vi tror har stor sannsynlighet for suksess basert på ideen om at quotthe trender i vennekvoten din. Så det første spørsmålet blir, (1) Hvordan vet vi når trenden er over Selvfølgelig vet vi ikke. Vi kan bare bruke informasjonen foran oss på det tidspunktet og la markedet derfor fortelle oss om den retningen var den riktige eller ikke. Hvis det var riktig, holder vi. Hvis det ikke var riktig. vi avslutter. Så det neste spørsmålet blir (2) Når begynner en trend Igjen vet vi ikke, vi Hver trend, uansett hvor stor, måtte START et sted. Og det måtte et sted være på en liten tidsramme. rett Uansett hvor liten, begynte en bevegelse. fikk fart. og den momentum gjennomgikk til suksessivt større og større tidsrammer. Med meg så langt Hvis du er noe som meg, har du hørt om og om igjen. de mindre diagrammene utgjør de store diagrammene. Dette er ideen bak quotembedded trendsquot. Og ja det gjelder i stor grad. Men de som følger denne ideen, kan aldri si når en retracement faktisk blir en reversering. De kan ikke si fordi de ikke vet. og heller ikke du eller jeg. Med denne forståelsen legger jeg det til dere alle. Gjør det fornuftig Sett inn en handel på en liten tidsramme ved hjelp av hvilken som helst metode du liker best. Mitt personlige valg er 15 min tidsramme. Jeg går inn med å bruke en trendindikator for å vise retning og oscillatorer til tidspunktet for oppføringen. Alt bra og bra. Så hva skjer når min 15 min-diagrammer begynner å vise tegn på trendutmattelse (på den tidsrammen) Som alle ting er det enkleste svaret det beste. Se på neste større tidsramme. 15 - 1 time - 4 timer - dag. Fra diagrammet på 15 min ser jeg på 1 timers diagram. Hvis 1 timers diagram viser at trenden går i retning av min handel. Jeg holder handelen ut på 1 time og se etter trendutmattelse. Hvis 1 timers diagrammet IKKE går min retning. så ser jeg etter et utgangssignal på 15 min diagrammet og kaller det en dag. Tenk på det. En handel starter på en mindre tidsramme, momentumet bygger og viola du har en time handel med en virkelig flott oppføring. Tenk deg at momentumet fortsetter å bygge, og nå har du en handel på 4 timers diagrammet med en fantastisk oppføring. Nå fortsetter momentum å bygge, og du beveger handelen ut på dagtabellen, og oppføringen ser ut som dine var psykiske. Denne typen tenkning skjer hele tiden. På den annen side har handelen din gått ut på 1 timers diagram før den 4 timers trenden sparket inn. Så hva fikk du en liten fortjeneste for svært liten risiko fordi din opprinnelige oppføring var på mindre tid rammen, så selv om du har et tap, er det svært lite sammenliknet med de potensielle gevinsten ved å bære en handel ut på et 4-timers eller dagdiagram. Dette gir deg også en virkelig stor risiko-til-belønning-forhold. Vel, det er bare min mening. Jeg liker virkelig å høre din, jeg begynner denne tråden for å samle informasjon om dette alderen, gamle ordtak, forutsatt at vinnerne dine løper og kutter dine losers offquot For de av oss som er quotrend tradersquot, kan dette være et veldig frustrerende mantra å ta til hjerte. Men jeg tror jeg har funnet en måte å implementere dette på en veldig ekte måte. Id setter stor pris på innspill fra dere alle. Min teori er dette: Med mindre du er en bransjehandler, uansett hvilket system du bruker, bruker det sannsynligvis en form for trend-ettermekanisme. Flytte gjennomsnitt, MACD, selv noen oscillatorer diplay trend informasjon. Og vi bruker den informasjonen (med tanke på trenden) for å plassere handler som vi tror har stor sannsynlighet for suksess basert på ideen om at. Jeg er enig med deg fordi det som jeg husker godt er det en grunnleggende regel for teknisk analyse som du må følge fra små til flere store tidsrammer, og det fungerer virkeligGlobal Market Meltdown: Forex-vinnere og tapere Snakk om en manisk mandag Hvis du trodde at finansmarkedet ruckus i forrige uke var dårlig nok, du burde vite at denne uken var på en verre start. Men hvis det er noe jeg elsker om å være en forex-aktør, er det at vi kan tjene penger selv i tider med markedskrise. Heck, alle disse volatilitetene antydet sannsynligvis mer raske pips for noen. Selvfølgelig var ikke alle valutaer i stand til å overleve blodbadet uskadt, da noen nesten ikke gjorde det levende mens andre ble etterlatt seg tungt og skadet. Here8217 er en oversikt over hvordan valutaer ser disse dager: Vinnerne: Japansk yen og europeiske valutaer (EUR, GBP, CHF) Ikke overraskende er den japanske yenen blant de største vinnerne så langt, da den lavere avkastningen var i stand til å gå videre under dette risikofylte markedsmiljøet. Meltingen i kinesiske aksjer og i andre asiatiske aksjemarkeder har gitt yen mulighet til å dukke opp som muligens den beste safe-haven-innsatsen i regionen, med den geopolitiske spenningen mellom bryggene i Korea og overbevisende asiatiske handelsmenn om å flykte til sikkerhet. Neste opp er euroen, som stadig har fått grunnlag siden Hellas klarte å sikre sitt tredje sett med bailout-midler. Mens Tsipras8217 oppsigelse og de kommende valgene fremdeles kan røre opp litt problemer, ser det ut til at euro-oksene føler seg svimmel nå da gjeldsdrama er ute av bildet for nå, og at den delte valutaen kunne ha nytte av å forbedre grunnlaget for eurosonen. Pundet og francen var også i stand til å score gevinster mot de fleste av deres forex-kolleger, bortsett fra yen og euro. There8217s nekte ikke at BOE8217s Super (Skuffende) torsdagshendelser fortsatt holder pound8217s gevinster begrenset, og at trusselen om SNB-inngrep fortsetter å veie på francen, men disse valutaene har mye bedre resultater enn de i gruppen losers8217. Tapers: Comdolls (AUD, NZD, CAD), asiatiske valutaer og amerikanske dollar Siden China8217s problemer hovedsakelig skyldes det globale markedet, ble asiatiske og råvarevalutaer de dårligste slagene i kampen, nok for at Michael Buffer kunne revidere sin signatur catchphrase til 8220Let8217s gjør deg klar til å tumble8221 Som jeg har nevnt i min artikkel om 5 Faktorer som forårsaker kaos i Forex Market, har devalueringen av yuan og salgsstedet i kinesiske aksjer levert en en-to slag på etterspørsel etter råvarer, dra råvarepriser og deres korrelerte valutaer blir lavere. På grunn av det kalket Aussie, Kiwi og Loonie hundrevis av pips i tap til valutaene i winners8217-gruppen og til amerikanske dollar. Når det gjelder dollar, var den generelle forexprestasjonen fortsatt bemerkelsesverdig forferdelig de siste dagene, selv om den klarte å overskride råvarevalutaene og iscenesatt en rask gjenoppretting etter igår8217s kraftige nedgang. USD Index 15-min-diagram Fra utseendet av det, forex junkies begynner å varme opp til ideen om å se en forsinkelse i Fed liftoff fra tidligere forventninger i september til mye senere på året eller trolig tidlig neste år. Bortsett fra de ikke-så-hawkiske juli FOMC-minuttene, synes dollarhandlere også å vurdere konsekvensene av China8217s yuan devaluering og det siste aksjemarkedet selloff på Fed-politikken. Jeg antar det som forklarer hvorfor Greenback ser ut til å ha mistet noe av sin trygghetskampanje i det siste. Informasjon på disse sidene inneholder fremadrettede uttalelser som involverer risiko og usikkerhet. Markeder og instrumenter profilert på denne siden er kun til informasjonsformål og bør på ingen måte komme over som en anbefaling om å kjøpe eller selge i disse verdipapirene. Du bør gjøre din egen grundig forskning før du tar noen investeringsbeslutninger. FXStreet garanterer på ingen måte at denne informasjonen er fri for feil, feil eller vesentlige feilinformasjon. Det garanterer heller ikke at denne informasjonen har en rettidig karakter. Investering i Forex innebærer stor risiko, inkludert tap av hele eller en del av investeringen, samt følelsesmessig nød. All risiko, tap og kostnader forbundet med å investere, inkludert total tap av rektor, er ditt ansvar. Globalt markedsmeltdown: Forex-vinnere og tapere Skrevet 2 år siden 5:36 AM 25. august 2015 2 kommentarer Snakk om en manisk mandag Hvis du trodde det Finansmarkedet ruckus i forrige uke var dårlig nok, du burde vite at denne uken var på en verre start. Men hvis det er noe jeg elsker om å være en forex-aktør, er det at vi kan tjene penger selv i tider med markedskrise. Heck, alle disse volatilitetene antydet sannsynligvis mer raske pips for noen. Selvfølgelig var ikke alle valutaer i stand til å overleve blodbadet uskadt, da noen nesten ikke gjorde det levende mens andre ble etterlatt seg tungt og skadet. Here8217 er en oversikt over hvordan valutaer ser disse dager: Vinnerne: Japansk yen og europeiske valutaer (EUR, GBP, CHF) Ikke overraskende er den japanske yenen blant de største vinnerne så langt, da den lavere avkastningen var i stand til å gå videre under dette risikofylte markedsmiljøet. Meltingen i kinesiske aksjer og i andre asiatiske aksjemarkeder har gitt yen mulighet til å dukke opp som muligens den beste safe-haven-innsatsen i regionen, med den geopolitiske spenningen mellom bryggene i Korea og overbevisende asiatiske handelsmenn om å flykte til sikkerhet. Neste opp er euroen, som stadig har fått grunnlag siden Hellas klarte å sikre sitt tredje sett med bailout-midler. Mens Tsipras8217 oppsigelse og de kommende valgene fremdeles kan røre opp litt problemer, ser det ut til at euro-oksene føler seg svimmel nå da gjeldsdrama er ute av bildet for nå, og at den delte valutaen kunne ha nytte av å forbedre grunnlaget for eurosonen. Pundet og francen var også i stand til å score gevinster mot de fleste av deres forex-kolleger, bortsett fra yen og euro. There8217s nekte ikke at BOE8217s Super (Skuffende) torsdagshendelser fortsatt holder pound8217s gevinster begrenset, og at trusselen om SNB-inngrep fortsetter å veie på francen, men disse valutaene har mye bedre resultater enn de i gruppen losers8217. Tapers: Comdolls (AUD, NZD, CAD), asiatiske valutaer og amerikanske dollar Siden China8217s problemer hovedsakelig skyldes det globale markedet, ble asiatiske og råvarevalutaer de dårligste slagene i kampen, nok for at Michael Buffer kunne revidere sin signatur catchphrase til 8220Let8217s gjør deg klar til tumble8221 Som I8217ve nevnt i min artikkel om 5 Faktorer som forårsaker kaos i Forex Market. yuan devalueringen og salg i kinesiske aksjer har levert en en-to slag på etterspørsel etter råvarer, dra råvarepriser og deres korrelerte valutaer lavere. På grunn av det kalket Aussie, Kiwi og Loonie hundrevis av pips i tap til valutaene i winners8217-gruppen og til amerikanske dollar. Når det gjelder dollar, var den generelle forexprestasjonen fortsatt bemerkelsesverdig forferdelig de siste dagene, selv om den klarte å overskride råvarevalutaene og iscenesatt en rask gjenoppretting etter igår8217s kraftige nedgang. USD Index 15-min-diagram Fra utseendet av det, forex junkies begynner å varme opp til ideen om å se en forsinkelse i Fed liftoff fra tidligere forventninger i september til mye senere på året eller trolig tidlig neste år. Bortsett fra ikke-så-hawkish juli FOMC minutter. dollar handelsmenn ser også ut til å vurdere konsekvensene av China8217s yuan devaluering og det siste aksjemarkedet selloff på Fed politikk. Jeg antar det som forklarer hvorfor Greenback ser ut til å ha mistet noe av sin safe-haven-appell i det siste. Var du i stand til å dra nytte av disse sterke valutakursbevegelsene eller i andre finansielle markeder. Tror du at trendene vil vare eller er vi i ferd med å se reverseringer snart? Don8217t vær sjenert for å dele dine tanker i vår kommentar seksjon

No comments:

Post a Comment